Algemene voorwaarden

Bij Hotel Restaurant De Zwaan streven we ernaar om onze gasten een zo persoonlijk en aangenaam mogelijk verblijf te bieden. Als kleinschalig hotel in een dorp kunnen we helaas geen beleid hanteren dat vergelijkbaar is met dat van grote hotelketens gelegen in steden. Wij danken u voor uw begrip en medewerking.

Hotel Restaurant De Zwaan hanteert de annuleringsvoorwaarden Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van Koninklijke Horeca Nederland.

Annuleringen:

  • Bij annulering meer dan 1 maand voor de ingangsdatum is de klant niet gehouden enig bedrag aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering meer dan 14 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 15% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering meer dan 7 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 35% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering meer dan 3 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 60% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering meer dan 24 uur voor de ingangsdatum is de klant gehouden 85% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
  • Bij annulering 24 uur of minder voor de ingangsdatum is de klant gehouden 100% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen

No show:

Bij een no show (niet verschijnen) of bij vroegtijdig vertrek wordt 100% van de totale reserveringswaarde in rekening gebracht.

Noodsituatie of wijzigen:

Wilt u de reservering wijzigen of is er een noodsituatie. Neem dan contact met ons op, zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.

Wij hopen op uw begrip voor ons beleid. Omdat wij slechts een kleinschalig hotel zijn, heeft elke annulering een grote impact op ons. Hierdoor kunnen wij geen korte termijn annuleringen/ wijziging kosteloos aanbieden, zoals sommige grote ketens dat wel doen.

Neem gerust contact met ons op als u vragen heeft over ons beleid of als u uw reservering wilt wijzigen.